Joo tiedän, että lupasin tän jutun jo eiliselle. Itseasiassa teinkin sen eilen, mutta sitten kun yritin julkaista sitä nettiyhteys katoaa! Vähänkö olin raivona...Olin kirjottanu sitä yli tunnin ja sitten kaikki vaan katoaa. Ihanaa! Sillon teki kyllä mieli paiskata tietokone seinään. Yritän nyt kuitenkin tehä tän uudestaan... :)

Pikkulaukut:

1776076.jpg

  • Musta laukku, Seppälä
  • Valkoinen, H&M
  • Tumman liila, Seppälä
  • Värikäs, Mun lapsuuden ajoilta

Noista eniten olen käyttänyt varmaankin tuota mustaa, jonka ostin tänä keväänä. Mahtava tila ihme!Valkoinen on ollut myös kovassa käytössä. Kun katselin sitä kaupassa en ollut ihan varma mitä sitä kohtaan tunsin, mutta kotona rakastuin siihen palavasti. :DD Liila laukkua en ole käyttänyt kuin kerran, viime joulujuhlassa. Se oli vähän hätäinen ostos. :/ Ja sitten tuo värikäs...Se on ollut viimeksi käytössä varmaan kun olin jotain viisi vuotta. Nykyään sitä ei voi pitää kuristumatta kun siinä on niin lyhyt hihna. En ole vaan raaskinut heittää sitä pois. Suunnitelmissa onkin ollut, että sen hihnan voisi vaihtaa, mutta saapa nähdä saanko koskaan aikaiseksi.

Nahkalaukut:

1776124.jpg

  • Keltaraidallinen, 2ndhand
  • Tumma (oikealla,ylhäällä), Esprit
  • Musta iso, Vila
  • Ruskea, H&M

Tuo keltaraidallinen oli ihan pakko ostaa kun se oli niin hauskan näköinen. Ostaessa en kyllä ajatellut paljon käyttöpuolta kun siinä on niin lyhyet nuo "kahvat" niin en oikein osaa käyttää sitä. Onneksi sillä ei kyllä ollut hintaa kuin pari euroa. Iso musta kassi on tuorein hankintani. Olin katsellut sitä jo vähän aikaa Vilassa, 44,95 hinta kuitenkin kauhistutti. Lopulta mun oli kuitenkin pakko käydä ostamassa se sieltä. Äitille en kyllä hintaa paljastanu. ;)

Kangaskassit:

1776194.jpg

  • Eläinkuviollinen, Green House
  • Valkoinen mustalla tekstillä, Kitch
  • Värikäs pallo, Itse tehty
  • Biljardipallo kuviollinen, H&M
  • Retro kukka, Itse tehty
  • Mount Everest kassi, Kaapin pohjalta

Tässä vielä kuvat vähän lähempää:

1776222.jpg
Keskimmäisessä lukee: Shop-o-holic   I take pride in making my bank account cry!

1776244.jpg

Rantakassit:

1776256.jpg

  • Vaalea punottu, äitin kaapista
  • Vaaleanpunainen, jostain pikkukaupasta, Porvoosta

Näitä ei ole kyllä tullut käytettyä kertaakaan tänä kesänä.:/

Muut:

1776280.jpg

  • Reppu, Dakine
  • Musta laukku, Marimekko
  • Sininen iso kassi, Longchamp

Koulussa käytän yleensä joko tuota reppua tai marimekon laukkua. Tuon Longchampin laukun löysin ihan vahingossa kun patistin äitiä ottamaan kauppaan mukaan kauppakassin eikä ostamaan sieltä muovikasseja. Sitten äiti kaivoi tämän kaapista ja sanoi: "Tämähän on hyvä kauppakassiksi." Olin ihan: "Onks sulla Longchampin laukku??" Ei ole siitä asti laukkua äitin kaapeissa näkyny. ;) En mä kyl oo käyttäny tota kun vaan muutan kerran . Ei oo hirveen käytännöllinen.

Tässä siis nämä mun laukut... Niitä saattaa kyllä olla vielä jossain lisää, koska pikku-sisko aina varstaa niitä. Tänään luultavasti tulee vielä päivän asu. Kommentoikaa! :)